Sidor

1 april 2012

Jag hjärta bultande hjärtat


den stora kannan


2 st kärleksmuggar



Jag är inte så där jätteintresserad av porslin, serviser osv men det finns en keramikserie som jag fullkomligt älskar, och det är 'bultande hjärtat' (första bilden). Men det är alldeles för dyrt att köpa 'allt' i serien, och hemma har jag bara en stor kruka som jag förvarar köksredskapen i.

Iallafall, igår kväll roade jag mig med att klicka runt i olika webbutiker och snubblade in på några nya också, bland annat den som bilderna kommer ifrån. Jag fick en stor chock!
1. ALLT är fraktfritt!
2. HALVA PRISET på bultande hjärtat serien!

Jaja, nu vet jag inte om priserna ligger högre än på andra ställen och att det är därför allt är fraktfritt, men jag kunde iallafall inte låta bli att klicka hem det bilderna visar :)
Tyvärr var mycket redan slutsålt (såklart) men även om det inte var det så är det fortfarande mycket pengar. Men man får spara och samla vidare, så det till slut blir mer än bara 2-3 delar!

En söt butik med blandade varor och prislappar, med ett och annat guldkorn, klicka in och titta om ni vill.


1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Hej Helena!

Jisses vad kul att du gillar min butik :) och skriver om den <3
Gå gärn ain på Facebook och gilla butiken och anmäl dig till Nyhetsbrevet så du inte missar andra erbjudande och nyheter :)
Mailar dig strax ang bloggrabbatten :)
Tack så mycket för att du valde att handla i min butik!
Kram Lisa - Creations by Lis